Goje više nego burek: Evo koje su najčešće greške kod biramo da jedemo „zdrave namirnice“



Ljubitelji fitnesa vole smutije i proteinska pića. Iako su veoma hranljivi, neki od ovih napitaka sadrže i „skrivene“ kalorije i šećere. Neki smutiji mogu da sadrže do 400 kalorija. Jogurt je zdrav obrok i pomaže u smirivanju želuca. Međutim, neki jogurti ne sadrže žive i aktivne kulture. Kada se mast ukloni iz jogurta da bi se smanjile kalorije, dodaje se šećer da bi se poboljšao ukus.

Suvo voće je bogato vlaknima, vitaminima i drugim esencijalnim hranljivim materijama. Međutim, sušeno voće sadrži više šećera i kalorija nego sveže voće. Neke od dijetetskih namirnica sadrže konzervanse, nezdrave masti i veštačke zaslađivače koji nisu dobri za zdravlje.

Ako pijete dijetalne sokove, posebno u velikim količinama u nadi da ćete izgubiti koji kilogram, grešite. Možete da se ugojite koji kilogram, a ovi napici mogu da podignu i krvni pritisak i utiču na crevne bakterije. Mislili ste da je zdravija opcija da konzumirate veštački zaslađivač umesto šećera? Iako ih možete smatrati zdravim, oni mogu doprineti povećanju težine. Da biste smršali, dobro je smanjiti unos šećera, uključujući i zdrave šećere.

 

Pročitajte još...  Bolje ga zamenite: Jedan kuhinjski predmet može ozbiljno da ugrozi zdravlje, a svaki dan ga koristite


guest
0 Komentari
Inline povratne informacije
Pogledajte sve komentare