Najgora autobuska linija u Beogradu

 

Teško je odrediti koja je linija gradskog prevoza najgora, a koja najbolja. Ukoliko za to postoji kriterijum – onda je to broj pritužbi građana.

Linija 511 je, u tom slučaju, pravi rekorder sa 88 prijava u ovoj godini. Građani koji se često voze tom trasom, nisu zadovoljni.

„Mnogi autobusi uopšte nemaju grejanje ili ga isključe, te se ne drže reda vožnje“, kaže jedan sugrađanin.

Pritužbi ima raznih, često i na higijenu, ali ni vozačima nije lako.

„Najviše treba da se povede računa o polascima, da ne ide kako ko hoće. Ukoliko je vozilo ispalo, otpravnik treba odmah da interveniše. U Sremčici se voda po putu ledi, treba da se to reguliše“, kaže Momir Perić, vozač. 

Od početka godine službenici Sekretarijata pregledali su 1.362 vozila. U 501 vozilu ustanovili su nepravilnosti. Naplatili su ove godine više od deset miliona dinara kazni, najviše baš za liniju 511.

EPA

 

Načelnik za monitoring i upravljanje u Sekretarijatu za javni prevoz Miloš Damnjanović kaže da su kazne naplaćene za vozila koja nisu bila dovoljno čista, te ako im nije radio klima uređaj, kao i zbog opreme.

„Po dobijanju prijave od građana, Sekretarijat upućuje prevozniku nalog da vozilo isključi iz saobraćaja i da otkloni sve nedostatke koji su navedeni“, kaže Damnjanović. 

Ima linija na koje se putnici nikada ne žale, a primer je Eko linija: autobus je čist, polasci redovni, vožnja komforna.

Trenutna prosečna starost vozila u gradskom prevozu je blizu 10 godina.

Grad Beograd, zajedno sa GSP-om i Sekretarijatom za javni prevoz planira da naredne godine nabavi 50 tramvaja i 80 trolejbusa.

guest
0 Komentari
Najnoviji
Najstariji Najvise glasova
Inline povratne informacije
Pogledajte sve komentare
Molimo sve online portale, ako kopirate članak sa našeg portala navedite nas kao izvor informacije. ✅