Kupovina polovnog dizelaša može delovati kao pametan izbor zbog nižih troškova goriva, ali neki modeli kriju ozbiljne probleme koji mogu značajno uticati na vašu uživanciju u vožnji i finansijsku stabilnost. Stručnjaci upozoravaju na određene dizelaše koje treba izbegavati zbog skrivenih mana i visokih troškova popravki. Evo liste 10 najlošijih polovnih dizelaša u Srbiji i razloga zašto biste ih trebali zaobići:
Volkswagen Golf 1.9 TDI (2000-2004)
Iako popularan, ovaj model ima sklonost ka problemima sa dvomasenim flywheel-om i EGR ventilom. Popravke su često skupe i zahtevaju specijalizovane delove.
BMW 320d (2005-2008)
Poznat po grešci na turbo punjaču i problemi sa sistemom za recirkulaciju izduvnih gasova (EGR). Ove kvarove može biti veoma skupo popraviti, a i otkrivanje problema može biti teško.
Audi A4 2.0 TDI (2004-2008)
Ovaj model često pati od problema sa zupčastim remenom i brtvenim gumama na motoru. Takođe, kvarovi na sistemu za ubrizgavanje mogu uzrokovati dodatne troškove.
Mercedes-Benz C220 CDI (2002-2007)
Problemi sa sistemom za upravljanje i zaprljanim DPF filterom mogu izazvati dodatne troškove. Česti su i problemi sa elektronskim komponentama.
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2005-2008)
Poznat je po grešci u pumpi za gorivo i nepravilnom radu turbo punjača. Popravke su skupe i često zahtevaju kompletnu zamenu delova.
Opel Astra 1.9 CDTI (2004-2008)
Problemi sa intercooler-om i sistemom za recirkulaciju izduvnih gasova mogu biti česti. Ovi problemi dovode do povećanih troškova za popravke.
Peugeot 307 2.0 HDi (2002-2006)
Poznat po kvarovima na sistemu za upravljanje i problemima sa turbo punjačem. Takođe, kvarovi na DPF filteru mogu značajno povećati troškove.
Renault Laguna 2.0 dCi (2001-2007)
Česti problemi sa brtvenim gumama i senzorima za gorivo često zahtevaju skupu zamenu. Takođe, greške u elektronskom sistemu nisu neuobičajene.
Volvo S60 D5 (2005-2009)
Poznat je po problemima sa sistemom za hlađenje i visokim troškovima popravki vezanim za turbo punjač. Takođe, kvarovi na sistemu za ubrizgavanje mogu biti česti.
Škoda Octavia 2.0 TDI (2005-2008)
Ovaj model često ima problema sa DPF filterom i EGR ventilom. Takođe, kvarovi na turbopunjaču mogu biti skupi za popravku.
Kupci polovnih dizelaša treba da budu oprezni i dobro se informišu o istoriji vozila pre kupovine. Preporučuje se temeljna provera vozila kod stručnjaka kako bi se izbegle nepredviđene i skupe popravke. Ako planirate kupovinu polovnog dizelaša, razmislite o ovim savetima i izbegnite modele sa poznatim problemima kako biste uštedeli novac i izbegli frustracije.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI